3.INFO RADIONICA ''ZNAČAJ INOVATORSTVA ZA GOSPODARSKI RAZVOJ''
                
                
                  
                  
                  
                  
                    
                  
                 Udruga inovatora Hrvatske,Savez
                  udruga inovatora Istarske županije s Odjelom za ekonomiju i turizam „Dr. Mijo
                  Mirković" Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, održali su
                    3.info–radionicu na temu "Značaj inovatorstva za gospodarski razvoj
                      ". Radionica   je organizirana za  studente  2. i 5. godine odjela
                        za  Ekonomiju i turizam a voditelj  je bio ŽELJKO KOVAČ  direktor centra za poduzetništvo-Zagreb,
                          koji je prikazao značaj inovatora i inovativnog poduzetništva u  razvoju gospodarstva. Započeo je izlaganje
                          s izjavom  BARACK OBAME, u studenom
                          2010.g.
Udruga inovatora Hrvatske,Savez
                  udruga inovatora Istarske županije s Odjelom za ekonomiju i turizam „Dr. Mijo
                  Mirković" Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, održali su
                    3.info–radionicu na temu "Značaj inovatorstva za gospodarski razvoj
                      ". Radionica   je organizirana za  studente  2. i 5. godine odjela
                        za  Ekonomiju i turizam a voditelj  je bio ŽELJKO KOVAČ  direktor centra za poduzetništvo-Zagreb,
                          koji je prikazao značaj inovatora i inovativnog poduzetništva u  razvoju gospodarstva. Započeo je izlaganje
                          s izjavom  BARACK OBAME, u studenom
                          2010.g.
                          
                
                
                  
                  
                  
                   ''NAŠA KONKURENTNOST
                    NA GLOBALNOM TRŽIŠTU NEĆE SE POSTIĆI PODPLAĆENIM DJELATNICIMA I PROIZVODNJOM
                    PROIZVODA SLABE KVALITETE. TO NIJE NAŠA PREDNOST. KLJUČ USPJEHA LEŽI U
                    RAZVOJU NOVIH PROIZVODA, OTVARANJU NOVIH INDUSTRIJSKIH GRANA, ODRŽAVAJUĆI
                    TIME NAŠU ULOGU SVJETSKOG LIDERA U NAUČNIM ISTRAŽIVANJIMA I
''NAŠA KONKURENTNOST
                    NA GLOBALNOM TRŽIŠTU NEĆE SE POSTIĆI PODPLAĆENIM DJELATNICIMA I PROIZVODNJOM
                    PROIZVODA SLABE KVALITETE. TO NIJE NAŠA PREDNOST. KLJUČ USPJEHA LEŽI U
                    RAZVOJU NOVIH PROIZVODA, OTVARANJU NOVIH INDUSTRIJSKIH GRANA, ODRŽAVAJUĆI
                    TIME NAŠU ULOGU SVJETSKOG LIDERA U NAUČNIM ISTRAŽIVANJIMA I
                  
                  
                TEHNOLOŠKIM INOVACIJAMA ''.
                  
                
                Najsnažnija zemlja
                  svijeta okreće se inovacijama i inovativnosti
                  
                
                
                  
                  •                     
                  
                  Uočili su da je to jedini izlaz i
                    recesije i izradili
                    
                  
                
                  
                  •                     
                  
                  “Strategy for American Innovation” –
                    dugoročnu  politika razvoja
                    gospodarstva USA (2011. - 2021.)
                    
                  
                Postavio je
                  pitanje  GDJE SMO MI i dao neke od
                  odgovora :
                  
                
                 -NE POSTOJI GOSPODARSKA STRATEGIJA
                  
                
                -NE POSTOJI STRATEGIJA
                  POTICANJA INOVATORSTVA I INOVATIVNIH PODUZETNIKA
                  
                
                 -ZAPOČELI SMO NEDAVNO S IZRADOM NACIONALNE STRATEGIJE  INOVACIJA
-ZAPOČELI SMO NEDAVNO S IZRADOM NACIONALNE STRATEGIJE  INOVACIJA
                  
                
                Dao je i objašnjenje  ZAŠTO JE TAKO;
                  
                
                
                  
                  •                     
                  
                  Inovatore ne prepoznajemo kao
                    
                  
                         pokretače gospodarstva
                  
                
                
                  
                  •                     
                  
                  Inovatore tretiramo kao  
                    
                  
                         osobenjake
                  
                
                
                  
                  •                     
                  
                  Ne potičemo invenciju u   
                    
                  
                
                  
                  
                  
                           obrazovnom
                    sustavu
                    
                  
                
                  
                  •                     
                  
                  Ne potičemo niti nagrađujemo        
                    
                  
                          inovativnost u kompanijama
                  
                
                
                  
                  •                     
                  
                  Slaba zaštita intelektualnog i  
                    
                  
                         ostalog vlasništva
                  
                
                POSEBNO JE NAGLASIO ZAŠTO
                  JE  VAŽNO PODRŽAVATI INOVATIVNE TVRTKE
                  ?   
                  
                
                Zato što ;
                  
                
                
                  
                  
                  
                   -Pokreću investicijske aktivnost
-Pokreću investicijske aktivnost
                    
                  
                -Povećavaju zaposlenost
                  
                
                -Pune državni proračun
                  
                
                -Unapređuju znanost
                  
                
                Govoreći o samostalnim
                  inovatorima naglasio je  da oni mogu na
                  tržište samo uz pomoć: PARTNERA ili FONDOVA RIZIČNOG KAPITALA te da je
                  Izlazak na tržište bez potpora   gotovo
                  nemoguć!
                  
                
                
                  
                  
                  
                  Za izlazak iz krize naglasio je da je pored  raznih ekonomskih poteza potrebno ;
                    
                  
                -Osloniti se na svoje
                  tehničko tehnološko znanje i prepoznavanje partnera
                  
                
                 -Osloniti se na
                  udruživanje i organiziranje klastera inovativnih poduzetnika te maksimalno
                  poticati investicije za  izlazak iz
                  recesije.
-Osloniti se na
                  udruživanje i organiziranje klastera inovativnih poduzetnika te maksimalno
                  poticati investicije za  izlazak iz
                  recesije.  
                  
                
                Na radionici koja se
                  održavala u velikoj dvorani ''Istra'' sudjelovalo je oko 60-tak studenata
                  koji su s velikom pozornošću slušali održano izlaganje  te se uključili u živu raspravu.