DOJAVLJIVAČ KOPČANJA ZAŠTITNE KACIGE

                             P20150671A

AUOR : MITANOVSKI ZORAN

             Barbaličeva 2, PULA 52100

   MOB: 091-7978450

   E-MAIL: mitanovski68pu@gmail.com

Ovaj izum spada u oblast zaštitne opreme (kacige) za motocikle ili druge vrste lakših vozila. Kako bi ispravno i funkcionalno koristili zaštitnu kacigu na motociklu, ili drugim vozilima, neophodno je zakopčati sigurnosnu kopču kacige. U praksi se često dešava da taj postupak nije odrađen do kraja, odnosno kaciga biva postavljena na glavu, bez zakopčavanja  kopče, koja dolazi ispod brade i osigurava ispravnu poziciju kacige na glavi, te sprječava da kaciga ispadne.

Dojavljivač kopčanja zaštitne kacige rješava tehnički problem dojave zakopčane ili raskopčane zaštitne kacige prema korisniku, a sastoji se od elektronskog sklopa detektora (1), zvučnika (2), i mikro prekidača (4), koji se nalazi unutar kopče (3), kacige, koji uključuje/isključuje zvučni signal u zvučniku (2), kojim obavještava korisnika o raskopčanoj/zakopčanoj kacigi.

       

Detektor (1) se nalazi na vrhu kacige, sa unutrašnje strane, a putem prekidača ili senzora uvjetuje uključivanje zvučnog signala u zvučniku (2), kada korisnik postavi kacigu na glavu dok mikro prekidač (4) koji se nalazi unutar kopče (3), kacige uvjetuje isključenje zvučnog signala na zvučniku (2), kad je kopča (3) uredno zakopčana. Aktivni zvučni signal na zvučniku (2) obavještava korisnika o potrebi zakopčavanja kopče kacige, odnosno dojavljuje da kaciga nije zakopčana, a izostanak zvučnog signala na zvučniku (2) potvrđuje da je kaciga uredno zakopčana i spremna za ispravno korištenje.

Umjesto mikro prekidača se mogu koristiti i razni senzori, a sklop se može nadograditi i solarnim panelima na vrhu kacige, u svrhu punjenja baterije.

      

…NUDI SE PRAVO PROIZVODNJE

 

 


UREĐAJ ZA SPREČAVANJE ULASKA VOZILA
U POGREŠAN SMJER NA AUTOCESTI

AUTOR: MITANOVSKI ZORAN                    P20110101A               

Splitska 5,

PULA 52100 

Mob: 091-7978450

Mail:zoran.mitanovski1@pu.t-com.hr

Izum predstavlja praktičnu, trajnu i korisnu napravu koja
sprečava ulazak vozila u pogrešan smjer na autocesti.
Uređaj rješava problem nedozvoljenog ulaska motornog vozila u
krivi smjer na autocesti i zaustavlja vozilo koje je krenulo u
krivom smjeru. Istodobno je i dalje omogućen prolazak
vozila koja se kreću u ispravnom smjeru.

Problem se rješava uređajem koji se sastoji od kućišta (1) koje je do vrha ukopano u asfalt, nazubljeneploče (2) koja je savijena pod kutom cca 60° i iznad asfalta izlazi za cca 5cm, osovine (3) kojom je spojeno kućište (1) i nazubljena ploča (2),  protuutega (4) koji se nalazi zavaren na stražnjoj strani nazubljene ploče (2) i ublaživača udaraca (5) koji se nalazi ispod i iznad protuutega (4).
Prilikom prolaska vozila koje se kreće u ispravnom smjeru,preko uređaja, nazubljena ploča (2) će se sistemom „klackalice“ spustiti u kućište (1) ivoziloće nesmetano proći, a nazubljena ploča će se vratiti u prvobitni položaj ne ometajući tako normalan prolaz vozila koja se kreću u pravom smjeru. Prilikom prolaska vozila koje se kreće u krivom smjeru, preko uređaja, nazubljenaploča (2) se neće spustiti u kućište (1), nego će probušiti gume tog vozila, onemogućavajući mu daljnje kretanje. Bitno je da se uređaj kvalitetno ugradi zbog vibracija koje nastaju prolaskom vozila. 
Broj ugrađenih uređaja, na mjestu koje želimo osigurati, ovisi o širini ceste, a moraju biti ugrađeni na način da ne ostane prostora za prolazak kotača vozila između montiranih uređaja. Najefikasnije je ako se uređaji linearno prostiru po širini cijelog kolnika, s minimalnim razmakom između pojedinih uređaja koji mora biti manji od prosječne širine kotača vozila. MITANOVSKI-clip.jpg

2.VARIJANTA TEHNIČKOG RJEŠENJE UGRADNJE UREĐAJA NA AUTOCESTI

Prolaskom vozila preko petlji (1 i 2), isključivo u kombinaciji 1-2, komandna centrala (3)aktivira relej za uključivanje uređaja (4) i signalizaciju (5 i 6). Samo u slučaju prolaska vozila u pogrešnom smjeru, relej na uređajima oslobađa gornju ploču koja se podiže i zubi vire iz asfalta. Tijekom normalnog odvijanja prometa uređaj je neaktivan, zubi spušteni, te preko takvog prolaze vozila koja se kreću u ispravnom smjeru. Minimalan broj petlji za aktivaciju je dvije, radi prepoznavanja smjera kretnje vozila. 

 

                              NUDE SE SVI VIDOVI SURADNJE….

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player